nienkeincanada.reismee.nl

Morgen weer naar huis!

Hallo,

Dit was het dan. Het beste jaar wat ik ooit heb gehad is voorbij. Het is ontzettend snel gegaan.Ik heb super veel geleerd, gedaan, ontzettend veel mensen leren kennen, nieuw eten ontdekt, vrienden gemaakt van over de hele wereld, en ik heb een nieuwe familie erbij gekregen.

vorige week was mijn laatste school week. Veel mensen kwamen ook niet meer want er waren ook geen lessen meer. We mochten ook een ceiling tile schilderen. dat zijn van die panelen aan het plafond. Dus dat hebben we in de laatste week van school gedaan. En natuurlijk dag gezegd tegen alle mensen van school, wat wel verdrietig was want hier zijn je docenten niet gewoon je docenten maar het is gewoon je familie.

Morgen (30 juni) vlieg ik weer terug naar Nederland. Ik vertrek hier om 6 uur in de avond en ik ben om 10:20 (1 juli) Nederlandse tijd weer als het goed is in Nederland.
vlieg ik ook samen met chiara eerst naar Toronto dus dat is super gezellig! En waarschijnlijk met alle andere studenten ook haha. En daarna ga ik gelijk naar Amsterdam dus ik hoef ook niet eerst weer naar Frankfurt toe.

Ik heb een hele hele leuke laatste week gehad, ik ben eigenlijk de hele week met mijn vrienden hier geweest en het was een goede laatste week om mijn Exchange mee af te sluiten. Morgen komen onze vrienden nog dag zeggen en dan is het voorbij :/

Thank you canada for turning strangers into family, giving me countless of couches to crash on, a new place to call home and so much more.
I’ll be back.

Love always,nienke

Reacties

Reacties

Jans de Haan

Goede reis zie ernaar uit om je weer te zien tot vrijdag.

Linda

Wauw Nienke wat gaaf! Wat omschrijf je mooi hoe het afgelopen jaar voor je is geweest!
Fantastisch dat je dit mocht meemaken.
Goede reis gewenst
?

Auke

Zo die laatste zin zegt alles. ❤️??? Thank you canada for turning strangers into family, giving me countless of couches to crash on, a new place to call home and so much more.
I’ll be back.

Marlien

Ahh..wat een goed verhaal Nienke....prachtig..echt een tijd om nooit te vergeten dus..maar ook fijn dat je weer naar huis komt...goede reis..?

Judith

Nienke wat een geluk dat je dit allemaal mag meemaken. Fijne reis?

Jm

Prachtig Prachtig Prachtig
Tot morgen

Ellen

Prachtig geschreven Nienke! Je slot bezorgt me kippenvel. Wat een ervaring!!! Echt te gek.
We zien je hopelijk heel heel snel!
Liefs.

José

Wauw Nienke, kippenvel bij het lezen van je laatste bericht!!

Dit is idd een jaar om nooit meer te vergeten en ik denk dat ze jou in Canada ook nooit zullen vergeten. Wat ben jij een topper!

Een hele goede terugreis meid en hopelijk zien we je gauw.

Dikke kus José

Marije

Wat heb jij een gaaf jaar achter de rug! Wat een super ervaring….?. Hele
Fijne terugreis en tot snel

Henriët

Wauw prachtig verhaal Nienke. Traantje hier....
Beste jaar ooit.

Hele goede terugvlucht

Janine

Jemig Nienke, je bezorgt me natte ogen met je laatste zinnen. Prachtig omschreven. En ik denk dat ze jou ook nooit meer vergeten in Canada! Ontzettend gaaf dat je de kans hebt gehad om een jaar naar Canada te gaan en super fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. En ik ben heel blij dat ik je snel weer zie. Een hele goed reis en tot snel! Dikke kus van Janine

Saskia

Zo! Wat heb jij een super en leerzame tijd daar gehad! Wat fijn om te lezen! Mooi dat deze kans zo goed heeft uitgepakt. Echt super en het mooiste is je hebt het zelf gedaan! Goede terugreis en tot snel!

Coby

Goede reis terug lieve Nienke. Deze ervaring pakt niemand je meer af. En wie weet nog eens terug. Hoe gaaf zou dat zijn.
Tot gauw?‍♀️

Elisabeth

Prachtig geschreven! Ik ben trots op je en enorm blij dat je zo terugkijkt op afgelopen jaar! Voor nu een goede terugreis en ik kan niet wachten om je morgenvroeg te knuffelen! ??

Anke

Wat een geweldige ervaring!

Goede reis!

Hanneke

Wauw Nienke, wat mooi geschreven!! Geniet van deze ervaring!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!