nienkeincanada.reismee.nl

Ik heb Corona

Hi

Ik wou jullie even laten weten dat ik ben gisteren positief getest voor Corona . En ik zit nu ook thuis. het gaat prima met mij en ik ben niet heel erg ziek dus dat is wel goed. Ik heb volgende week vakantie dus ik hoef ook voor een tijdje niet naar school helaas. Maar dat is alles wat ik even wou zeggen.

Groetjes nienke

Anke

He Nienke, balen zeg! Hoop dat je wat andere afleiding vindt!!

Elisabeth

Niet leuk! ? maar lekker netflixen de komende dagen ?

Janine

Welkom bij de club?
Gelukkig ben je er niet heel ziek van.
Beterschap en probeer te genieten van niks moeten en lekker Netflixen.
?

Linda

Ach balen zeg!
Beterschap ❤️‍?

Mirjan

Oooh das balen , hopen dat je niet te ziek wordt…. Wat zijn de regels nu daar? De halve vakantie verplicht in quarantaine?

Saskia

Beterschap!! Hopelijk wordt je niet zieker. Wel erg saai daar thuis zitten zeker?
??

jan michiel

ahh moppie toch,,
niet mooi, snel opknappen maar.
goed voor je zelf zorgen.

Jans

Dit is niet zo leuk maar gauw beter worden en kun je dit ook weer afstrepen als zijnde meegemaakt beterschap en zorg goed voor jezelf.

Auke

Ja hoor, balen. gelukkig mis je niet heel veel op school omdat je ook vakantie hebt. Als je niet te lang in quarantaine hoeft kun je gewoon genieten van de vakantie. Beterschap!!

oma Cobie

Dat is vervelend Nienke, dat wordt veel spelletjes en series kijken enz.
hoop dat je snel opknapt, liefs en XXX.

José

Balen zeg!!! Hoop dat je er niet heel ziek van wordt en dat je snel weer kunt genieten van al je leuke avonturen!!!

Henriët

Jee dat is balen zeg.
Dat is dus een extra lange vakantie voor je. Veel succes en lekker Netflixen inderdaad.
Zet hem op. ?

Karola Broekman

Beterschap Nienke ❤️‍?

Coronahersteladviseur

Beste Nienke,
Erg vervelend dat je getroffen bent door het Corona virus. Hopelijk heb je slechts milde klachten.

Voor een goed en spoedig herstel adviseren wij, ruime hoeveelheid M&M's voldoende kussens in de rug bij het NetFlixen en doe vooral alleen waar jij zin in hebt! Eet daarnaast voldoende pizza's!

Beterschap en goed uitzieken.