nienkeincanada.reismee.nl

mijn may 24th weekend in canada

hallo!

het laatste wat ik online hier heb gezet is dat ik corona had, ik was best wel ziek maar het gaat nu weer goed. het begint hier steeds lekkerder weer te worden waar ik nu wel aan toe ben na zo veel maanden zo koud weer te hebben. het was dit weekend iets van 18 graden wat echt heel warm was. nu het weer lekker weer is zijn er ook meer dingen om te doen, meer feestjes enzo wat wel erg leuk is ;)

dit weekend was het may 24th weekend, dat is een lang weekend hier want we hebben maandag ook vrij. Voor Victoria Day, ook is dit weekend het begin van het camping seizoen dus iedereen ging dit weekend naar de camping. ik ben dit weekend naar Renews geweest, daar heeft bren een huis, dat is het huis waar hij opgegroeid is en in renews hebben al zijn familieleden huizen. er is zelfs een straat naam met de achternaam van bren, dat is ook de straat waar de huizen staan van zijn drie broers. maar het huis van brendan is iets verder.

we gingen vrijdag na school onderweg naar renews en het is ongeveer een uur rijden vanaf witless bay dus dat is wel goed te doen. toen we daar kwamen was brendan er al en toen zijn chiara en ik naar het strandje gelopen wat echt aan de andere kant van de straat zit dus dat is echt super cool. en later kwamen tini, lol, loraine en jim nog op bezoek bij ons wat wel gezellig was want ik had hun al lang niet gezien en ze zijn heel aardig allemaal.

toen ik zaterdag wakker werd ging ik ontbijten en gelijk naar het strandje lopen het was zo mooi! toen we terug liepen kwamen we sheila tegemoet en vroeg aan ons of we mee gingen naar loraine en jim en toen gingen we natuurlijk mee. dus we zijn daar even geweest en toen konden we zo door naar patty en florence want ze wonen naast elkaar en daar zijn we ook even geweest. daarna zijn we weer naar het huis gelopen en toen heeft brendan ons uitgelegd hoe de quad werkte en we mochten toen op de quad rijden. het was echt super cool want je kan zo hard gaan. en in de avond hebben chiara nog een film gekeken.

zondag kwamen patty en florence bij ons lunch eten, we gingen typische jiggs dinner eten met aardappels, wortel, cabbage, salt beef en ham. en toen mochten die middag mee met patty op zijn boot! het was zo cool en mooi! maar er was welveel wind en je moest je op een gegeven moment ook wel goed vasthouden want we gingen zo hard op en neer. en toen gingen we meer quad rijden en rummikub spelen. dat heeft mijn oma opgestuurd naar mij en chiara en ik spelen het wel veel. zondag kwamen bill en jeanette ook nog even op bezoek dus dat was ook wel leuk. we zijn vandaag rond 12 uur in de middag naar huis gegaan en we hebben onderweg nog een ijsje gehaald, zo warm was het!

en dat was mijn may 24th weekend!

Reacties

Reacties

Janine

Ha Nienke, leuk om weer een verslag van je te lezen. Dat klinkt allemaal heel gezellig. Met je familie in een straat wonen, vlakbij het strand! Moeten we hier ook doen?
May 24th is dus een belangrijke dag in Canada, Ook leuk dat je Rummicub speelt, kende Chiara dat al? En quad rijden! Dat moet wel cool zijn!
Nou meissie, weer veel plezier met iedereen daar.
Dikke knuffel uit Amersfoort?

jan michiel

goed om te lezen ,
voor je het weet ben je er weer

José

Wat leuk om weer wat van je te horen!!
En gelukkig heb je het nog steeds naar je zin. Aftellen is al wel begonnen, voor je het weet sta je weer op Nederlandse bodem. Geniet er nog maar goed van meid!!!

Groetjes

Marije

Wat weer een mooi verhaal! Wat maak je daar toch super leuke dingen mee?. Lekker genieten daar. Groetjes ?

Erwin

Volop belevenissen! Never a dull moment!

Die Quad spreekt mij wel aan!

Geniet van je laatste maand daar!

Josee

Fijn dat je weer leuke dingen kan doen en er lekker op uit kan!
geniet er nog maar lekker van !

oma cobie

wat een geweldige tijd heb je daar toch,wat zal jeje hier straks vervelen, geen quad,geen zee of strand in de buurt, maar wel ons en stamppot rode kool, haha, liefs van mij, xxx

Jans

Hallo Nienke wat heb je weer een leuk verhaal en wat maak je veel mee het zal hier nog wel even saai worden straks maar deze ervaring pakken ze niet meer af.
Volgens mij is het erg leuk daar en vermaak jij je erg goed blijf vooral genieten voor je het weet is het voorbij.
Knuffel van mij.

Henriët

Hoi Nienke,
Wat weer een leuke verhalen. Klinkt allemaal erg leuk.
Heel veel plezier nog.

Coby

Wat weer een leuk verhaal Nienke. Wat een top ervaring. Geniet ervan.
Als wij ooit nog een keer naar Canada gaan nemen we jou mee als gids?.

Auke

Hey Nienke als je nou toch al een extra koffer terugstuurt met spullen die je daar gekocht/gekregen hebt dan lijkt het mij leuk als je ook die Quad in een kistje doet :-D . Gave dingen doe je daar. Geniet nog ff. Groeties

Elisabeth

Wat een ontzettend leuk weekend! Ga vooral nog even genieten daar! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!