nienkeincanada.reismee.nl

Halloween

Hallo,

Zondag was Halloween, de hele week was al in het thema van Halloween. Donderdag hebben we op school Halloween bingo gedaan wat best leuk was. Vrijdag hebben we stoelendans gedaan met grade 10, 11 & 12, het was zo agressief op het einde het was best leuk om te kijken. Je kon ook een pompoen uithollen wat ik ook gedaan heb met vriendinnen. Veel mensen gingen ook in hun kostuum naar school, de beste vond ik was een jongen uit grade 12 die als non naar school kwam. Vrijdagavond gingen Brendan en Sheila uiteten en wij mochten wat vriendinnen uitnodigen voor pizza, dus dat was ook heel gezellig. Zaterdagavond ging ik naar leah's huis met mijn vriendengroep we gingen allemaal in ons kostuum en we brachten allemaal wat om te eten. Er was mac and cheese, een dip met chips, chicken wings, brownies, koekjes en nog veel meer en ik had pepernoten met chocolade meegenomen. We hebben horror films gekeken en gegeten. Zondag was het dan echt Halloween, ik ging samen met cris als elf lang de huizen voor 'trick or treat'. Wat echt heel leuk was, we kregen heel veel complimentjes van mensen voor het kostuum. We wonen in een soort cirkel dus we gingen alleen door onze straat en we hebben ontzettend veel snoep en chips gekregen. Heel veel huizen waren ook versierd en hadden versiering in hun tuin. Veel mensen die de deur open deden waren ook verkleed.

Vandaag is het maandag en ik heb vandaag een studiedag dus ik ben vrij vandaag. Ik moet een horror story schrijven voor writing dus dat ga ik vandaag doen.

Groetjes Nienke :)

Reacties

Reacties

Coby

Wat leuk Nienke. Zo kennen wij haloween niet. Althans niet in Hoogeveen. Die chocolade pepernoten kennen ze daar ook? Dacht dat dat Nederlands was.
Succes met het maken van je writing.

Henriët

Hoi Nienke,

Wauw dat klinkt erg leuk.
Zo kennen wij geen Halloween. Leuk te horen.
En heel veel succes met het schrijven van je horror story. ?

Janine

Wat doe je toch veel leuke dingen. Dan is het hier maar saai. Top, dat jullie nu ook gezellig vriendinnen uitgenodigd hebben. Je wordt al echt Canadees met je mac and cheese, chicken wings en brownies. Super dat je daar zo inburgerd.
Dikke zoen uit Amersfoort?

Linda

Hey Nienke!
Wat leuk man! Toffe foto’s ook. En volgend jaar in Alteveer trick & treat ?

oma Cobie

Hoi Nienke, je doet best veel leuke dingen, is halloween net zoiets als hier sint maarten alleen zing je daar niet?? Wat heb je mega veel snoep gekregen daar kun je wel misselijk van worden.
succes met je ,,story,, wat mooie foto's, dat pak staat je wel lief, Liefs uit hoogeveen, xxx

Jans

Volgens mij ben je helemaal ingeburgerd daar heb veel plezier en geniet ervan XXXXX

Marlien

Super leuk Nienke.
Rosalie zei al whoh dat wil ik ook Halloween ?

Marije

Hey Nienke,

Ik lees elke keer met plezier je blogs. Wat maak je veel leuke dingen mee!! ??

José

Wat leuk om op deze manier eens echt Halloween te beleven!!! Wij zien dit alleen maar op tv. En wat super tof dat je het zo leuk hebt met je nieuwe vriendinnen! Fijn weer even wat van je te zien en horen. Blijf genieten!!

Mirthe en judith

Wat leuk om je verhalen te lezen! Hier leest iedereen mee!

Oma Geke

Ik heb alles gelezen.
Erg dapper van jou hoor.
groeten Opa en Oma Bakker.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!