nienkeincanada.reismee.nl

Thanksgiving & eerste ice hockey match! :)

Hallo,

School is leuk ik heb leuke vrienden en de vakken zijn best leuk, mijn favoriete vak tot nu toe is writing. We zijn nu bezig met een fractured fairy tale schrijven, dat is een sprookje herschrijven hoe jij wil dat het gaat. Ik doe Rapunzel.

Het ziplinen was leuk, we hebben leuke mensen ontmoet en we hebben ook nog wel contact met hun. Gister was het Thanksgiving, we hebben zondag met familie gegeten bij ons. Het was erg gezellig we hebben ook kalkoen gegeten, het was best lekker eigenlijk. We hebben ook Emily en Mark ontmoet dat is de dochter van Brendan en haar vriend en zij zijn ook super aardig.

Afgelopen vrijdag heb ik met een groepje meiden bij Emma afgesproken en zij heeft een hot tub dus zijn we ook nog in geweest. Gister zijn we naar een ice hockey match geweest van onze school in Mount Pearl hier zijn we heengegaan met het groepje meiden die we hebben ontmoet tijdens het ziplinen. Het was super gezellig om hun weer te spreken en de wedstrijd te kijken, onze school had gewonnen met 5-2. Vanavond is de finale van ice hockey, ik weet nog niet zeker of we daar heen gaan maar ik hoop het wel.

Groetjes,

Nienke


Reacties

Reacties

Ellen Ensing

Wat een gave dingen doe je allemaal en het klinkt alsof je het echt heel heel gaaf hebt!

Esmee

Wat leuuk al die nieuwe mensen en uitjes ?? geniet!

Janine

Dat klinkt weer geweldig allemaal! Een ijshockey wedstrijd, dat lijkt me heel gaaf om te zien. Best hard en spectaculair denk ik.
Geniet lekker van alles?

Jans de Haan

Wat heb je het daar naar de zin blijf heerlijk genieten en leuke dingen doen.
We missen je hier wel hoor.

oma Cobie

Hé lieve Nienke,wat maak je spannende dingen mee,dan is het hier wel erg saai.En wat fijn dat je zoveel mensen leert kennen, spreek je al heel goed engels en ook met een accent zoals Brendan?
Het is zo leuk dat je een blog maakt,zijn we er een beetje bij,liefs van oma Cobie,XXX

Saskia

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en allemaal leuke dingen doet. Geniet van alle nieuwe en bijzondere ervaringen!

Henriët

Wauw wat een verhalen. Het klinkt allemaal geweldig, wat beleef je veel. En wat ontmoet je veel leuke mensen zeg. Heel veel plezier.

Hanneke

Hoi Nienke, leuk dat je je belevenissen hier verteld. Ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen.
Grtjs!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!