nienkeincanada.reismee.nl

30-9-2021

Hallo,

School gaat goed ik zit in het voetbal team en we hebben dit weekend regionals. Als we dit winnen gaan we een roadtrip maken en nog een toernooi spelen ergens ongeveer 3 uur hiervandaan. Cristina en ik hebben ook try outs gedaan voor het volleybalteam, ik weet nog niet of we in het team zitten maar het is wel heel leuk.

Vorig weekend ben ik met vrienden naar het strand gelopen het zijn eigenlijk alleen maar rotsen. En in de avond zijn we naar de Avalon mall geweest en zijn we in de arcade geweest en hebben in winkels rond gekeken. Vorige week zondag kwam de broer van Brendan en zijn familie eten en het was leuk om zijn familie te leren kennen.

Cristina en ik zijn gister weer naar de Avalon Mall geweest dat is de grote mall in St john's. We hebben ook nog even afgesproken met Isa waarmee ik gereisd heb naar Canada. Zij woont in St John's, we hebben niet zo heel lang kunnen afspreken want zij moest naar basketbal en wij moesten voetballen. We waren echt een half uur te laat bij voetbal omdat we in de file stonden in St Johns maar dat maakte niet zoveel uit. We gaan zaterdag ziplijnen met de organisatie hier in Canada dus dat is ook leuk.

Wij hebben nu 2 dagen vrij gister en vandaag, gister was een studiedag en vandaag is het de nationale herdenkingsdag voor de slachtoffers van het Canadese Indiaanse residentiele schoolsysteem. Iedereen heeft ook oranje aan daarvoor.

Dat was het weer, doei.

Coby

Klinkt allemaal super leuk Nienke.

Janine

Wat is het toch heerlijk om te lezen wat je allemaal doet daar. Wat een activiteiten en leuke dingen met vriendinnen! Heerlijk dat je zoveel nieuwe mensen leert kennen en top dat je leuke dingen doet. Wat is trouwens een arcade?
En Nienke voetballen? Dat is erg leuk, wij zijn benieuwd hoe jullie het gaan doen. Heel veel plezier en succes met voetballen⚽️
Dikke knuffel van ons

oma Cobie

Dat was even super leuk dat we je even ,,live konden spreken,, fijn he voor Jurgen dat hij zijn rijbewijs
heeft gehaald. Je hebt het maar druk met sporten, en dat ziplijnen lijkt mij ook wel wat.
knuffel van mij,XXX

Linda

Wat doe je leuke dingen Nienke! Klinkt super tot. Super om mee te lezen met alles wat je meemaakt!
Succes met voetballen ?

Anke

Wat ben je sportief bezig zeg! Je komt straks afgetraind terug ?!
Leuk dat je veel onderneemt met Christina! Had je wel oranje spullen mee? Vertegenwoordig je Nederland tegelijkertijd ook een beetje
..?
Fijn weekend alvast met de groep!

Erwin

Ha Nienke, leuke verhalen! klinkt als volle dagen met veel indrukken waar je maximaal van geniet!

enjoy it to the max!

groET

Berend jan en judith

Wat maak jij veel mee zeg!! Mooi om te lezen. Geniet ervan.