nienkeincanada.reismee.nl

eerste schooldag en mijn verjaardag :)

Hallo,

Maandag heb ik mijn eerste schooldag gehad. Gelukkig had ik de buurmeisjes Emma en Olivia Hayley en Abby die bij ons op school zitten al ontmoet vorige week zondag (Hayley en Abby gaan niet met ons naar school) .Dus we hebben bij Emma's huis met zn alleen op de bus gewacht. Het was wel fijn om een paar mensen al te kennen voor de eerste dag. Toen we op school waren moesten we naar het kantoor van de principal, toen kwamen een heleboel klasgenoten en mensen van de school al naar ons toe en kwamen hallo zeggen. We kregen een toer van een mevrouw door de school heen en ze kon niet beslissen in welke klas ik moest dus we hebben in heel wat klassen gekeken. Ik heb wel een leuke klas nu hoor. Het was heel makkelijk om vrienden te maken de afgelopen dagen omdat iedereen naar je toekomt. Maandag avond ben ik samen met Cris naar soccer try outs geweest, we gingen voetballen in Bay Bulls. dat was heel weg gezellig met allemaal meiden die ik maandag al had ontmoet.

Dinsdag was ik jarig, toen ik op school kwam hadden vrienden van school/voetbal een verassing voor mij, ze hadden cup cakes gehaald en een kaart geschreven. En toen ging de hele kantine voor mij zingen en het was heel grappig want ze konden mijn naam niet goed uitspreken in het liedje dus toen moesten we lachen. In de avond kwamen Emma en Olivia eten en mijn verjaardag vieren, ik heb leuke cadeautjes gekregen van iedereen.

We gaan elke dag met de bus naar school en de bus haalt ons op voor ons huis wat echt heel fijn is. We worden om 8:30 opgehaald en school duurt van 9:00 tot 15:00 dus dat is echt niet lang. Ik heb gisteravond ook weer voetbal gehad en het is echt gezellig met leuke mensen.

Bedankt voor alle felicitaties. :)

Groetjes Nienke

Reacties

Reacties

Esmee

Wat super dat je verjaardag al zo leuk gevierd is! Nog een keer wel echt jarig dus ?
Heel leuk om te lezen hoe je het hebt, is het weer ook een beetje goed?

Anke

Ahh war leuk, je voelde je vast erg jarig zo! Wat fijn dat het contact maken zo makkelijk gaat. Zijn de lessen op school erg anders dan in Nederland?

Nienke Bakker

Ja weer is wel goed, is rond de 17 graden. Toen ik aankwam was het wel warmer toen was het 27 graden hier

Nienke Bakker

De lessen zijn hier niet heel anders behalve dat je veel notities moet maken bij elke les inplaats van dat je een boek gebruikt.

Janine

Wat een leuke verjaardag! Nu al veel vriendinnen. Superleuk! Wat luxe dat je lekker door een bus opgehaald wordt, lekker relaxed ?

Linda

Wat leuk Nienke! Fijn dat je al zo snel vrienden hebt gemaakt! Echt gaaf om met je mee te lezen!

oma Cobie

Hoi Nienke, wat leuk om te lezen wat je allemaal doet,voetballen wie had dat gedacht,haha.
Ben blij voor je,de groeten van opa die komt net thuis van een vergadering,van mij een dikke knuffel.XXX

Coby

Wat klinkt het allemaal super leuk Nienke. Een leuke verjaardag en lekker voetballen met leuke meiden. Geniet ervan. En lekker naar dat feestje gaan. Of vinden je tijdelijke ouders dat niet goed?

Marije

Hé Nienke. Wat een enthousiast verhaal! Super leuk om je verhalen te lezen. Groetjes ??

Marlien

Hey Nienke
Dat klinkt als een fijn welkom.
Tof dat je gelijk al zoveel contacten hebt gemaakt.
Leuk om te lezen dit.

Oma Geke

Wat fijn te lezen dat je al heel wat mensen kent.
Super dapper allemaal.
Tot een volgende keer.
Groetjes van opa en oma Bakker

Mirthe en judith

Wat leuk om je verhalen te lezen. Super fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!