nienkeincanada.reismee.nl

Vertrek! :)

Hallo,

Gister ben ik gebeld door Travel Active en ik weet nu officieel dat ik woensdag 8 september om 08:05 vlieg naar Frankfurt, dan naar Toronto vlieg en dan naar St John's. (dat is de hoofdstad van Newfoundland & labrador waar ik heen ga). En daar word ik opgehaald door mijn gastgezin en dan rijden we naar Witless Bay want daar wonen zij. Gelukkig vlieg ik niet alleen maar met andere studenten die ook gaan. We vertrekken vannacht om 3 uur naar Schiphol.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Nienke

Reacties

Reacties

Janine

Supertof dat je nu echt gaat! Wij wensen je een relaxte reis en veel plezier?

Linda

Yes!! Off you go ✈️
Een hele goede reis gewenst en onwijs veel plezier!
Dikke knuffel ?

Jans de Haan

Heel veel plezier daar en een goede reis kus van ons.

Esmee

Ooh super spannend, zet hem op, geniet van het uitzicht en veel plezier ??‍♀️

Anke

Jaaaa top! Hoop dat de reis lekker snel gaat! Heeel veel plezier!!

Coby

Spannend maar wat gaaf. Een hele goede reis gewenst

oma Cobie

Nienke ik verheug me op je verhalen en op alles wat je beleeft,GENIET.

José

Fijn dat je niet alleen hoeft te reizen Nienke! Een goede en fijne reis toegewenst en heel veel plezier!!!!

Hanneke

Yes je zit in de lucht. Gijs zwaait naar alle vliegtuigen ?

Kim, Isa en Ed

Hoi Nienke,
We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad. We zijn zo benieuwd naar je verhalen. Hoe is het daar??? Dikke kus

Marije

Heel veel plezier Nienke!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!