nienkeincanada.reismee.nl

De reis en aankomst :)

Hallo,

Gister ben ik samen met Isa en Daan naar Canada gegaan. Eerst vlogen we naar Frankfurt en daarna ging Daan naar Montréal en Isa en ik gingen naar Toronto. De overstap was prima we hadden het net gehaald. Helaas werd ik best wel ziek in het vliegtuig, er was namelijk erg veel turbulentie. Toen we waren aangekomen in Toronto moesten we door immigratie heen, ik mocht er niet doorlopen omdat we het study permit nog niet hebben. Gelukkig kon Isa mij even helpen en laten zien dat we maar een semester bleven en toen mocht ik ook doorlopen. Gelukkig mocht ik wel mee op de vlucht naar St John's hoewel ik me niet echt goed voelde. Ik ben in St Johns opgehaald door mijn gastmoeder en mijn local coördinator. En toen we thuis waren heb ik Brendan ook ontmoet. (dat is mijn gastvader)

Ik heb gelukkig goed kunnen slapen vannacht. Vandaag heeft Brendan mij meegenomen om de omgeving te laten zien en de school. Er zijn hier echt heel veel heuvels overal, de wegen gaan van hoog naar laag en dan weer hoog enzovoort. Daar is mijn maag nog niet helemaal aan gewend.

Morgen avond komt hier ook nog een Spaanse student in huis en zij gaat ook naar dezelfde school als mij. Hopelijk komt ze morgen want er komt een orkaan morgen anders moet ze morgen overnachten in Toronto. Mijn school begint maandag en de buurmeisjes gaan ook naar dezelfde school als mij, ik ga naar school met de schoolbus.

Groetjes Nienke

Reacties

Reacties

Ellen

Oh Nienke! Wat een belevenissen, nu al! En je gaat je eerste orkaan gelijk meemaken?! ?
Rust lekker uit van de reis, geniet van de omgeving en alle mooie nieuwe ontmoetingen. Ik kijk al uit naar je volgende bericht ?

Auke

Hey Nienke, jammer dat de piloot zo wiebelde :-). Ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal. Veel succes op school maandag, maar nu eerst genieten van je weekend. Groetjes!

Henriët

Oh Nienke,

Super naar dat de vlucht tegen viel. Blij dat je op de plek van bestemming bent. Klinkt goed dat je al met een mooi clubje naar dezelfde school gaat, gezellig. Heel veel plezier daar.

Janine

Ach wat vervelend dat je beroerd werd. Volgend jaar maar reistabletjes mee. Superfijn dat je samen met nog een meisje kon reizen. Leuk dat je de omgeving en de school al hebt gezien. Wat gezellig dat er nog een meisje komt. En ook nog een orkaan, spannend hoor. Ik verheug me op je verdere verhalen.

Jans

Fijn dat je een goede reis hebt gehad en goed bent opgevangen veel plezier daar dikke kus van Opa

Coby

Oh wat naar dat je zo ziek was in het vliegtuig. Dan duurt zo'n reis wel heel erg lang. Klinkt verder wel super leuk en spannend. Maak er wat moois van

oma Cobie

Gezellig dat je niet alleen hoefde te reizen,maar akelig dat je niet lekker was.
Je hebt een mooie kamer zag ik bij je moeder,en wat een uitzicht prachtig,wel even wat anders dan thuis.
En een orkaan, lekker dan. ik verheug me op je volgende verhaal. XXX

Saskia

Fijn dat je goed bent aangekomen. Jammer dat je zo ziek was.
Je zit daar wel in een prachtige omgeving! Geniet van alle nieuwe ervaringen!

José

Fijn dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indrukken goed zijn. Geen klagen over het mooie uitzicht lijkt mij. Ziet er prachtig uit daar. Geniet van alle nieuwe ervaringen!

Josee

Wat fijn te horen dat je er bent ! En wat een prachtige omgeving! Bos, zee etc. Heel veel plezier !

Hanneke

Hog Nienke heb je ook en slaapkamer met dat lekker warme Lang polige tapijt?? Voelde bij tante Miny altijd alsof je op wolken liep. Groetjes

Britt

Gefeliciteerd nienke 16 jaar alweer!!??

José

Sweet 16???!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Groetjes van ons vijfjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!